دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

اینجا تجلی گاه عاشقان است یاد آور دوران همرهان است

بسم رب الشهدا و الصدیقین
دیروز یه بنده خدا برام نوشته بود که کار سختی انتخاب کردی حرف زدن در مورد شهدا اونم وقتی هنوز خودمون نشناختیمشون سخته اون بنده خدا درست گفته بود منم یه نمه ترسیدم
نکنه یه وقت حرمت حد اقل اسم این و بلاگو رعایت نکنم و از مسیر خارج شم 
من سعی خودمو  میکنم تا خدا چی بخواد !
(( لازم به ذکره که دیروز گفته بودم این دیونه هیئت مهدی جان با ما قهره امروز اومد منت کشی
گفتم به شما هم بگم که ما آشتی کردیم به سلامتی به پای هم پیر شیم!!!))
اینم آدرس وبلاگ این دیونه امام زمان :http://divone-mahdijan.persianblog.com


کلام شیدا !
((۱))
ایام سالروز شهادت فرمانده جنگهای نا منظم دکتر شهید مصطفی چمران رسیده
این جمله شهید رو به همین مناسبت نوشتم :
 خدایا از آنچه کردم اجر نمیخواهم و به خاطر فداکاریهای خود به تو فخر نمیفروشم
آنچه داشتم تو داده ای و آنچه کرده ام تو میسر نمودی همه استعدادهای من , همه قدرتهای من 
همه وجود من زاده اراده توست من از خود کاری نکرده ام که
پاداشی بخواهم
((از دست نوشته های شهید دکتر مصطفی چمران))



باز هم دوکوهه:
 

دوکوهه السلام ای خانه عشق    سلام ما به تو میخانه عشق

دوکوهه منزل و ماوای عشاق    دگر خالی شدی از جای عشاق

دوکوهه با صفا بودی و زیبا     چرا حالا شدی تنهای تنها؟

دوکوهه از چه چون ویرانه هستی   تو خالی از گل و پروانه هستی

دوکوهه صبحگاهت  با صفا بود   کلاس درس ایثار ووفا بود

دوکوهه گو که گردانهاکجایند؟   مگر نزد شهید کربلایند؟

 دوکوهه آن حسینیه همت   دگر پر گشته از خاک غربت

دوکوهه کو یگان ذوالفقارت  کجایند عاشقان بی قرارت

دوکوهه از جدای تو فریاد   بگو باشد کجا گردان مقداد

دوکوهه قلب ما پر گشته از غم  نمیآید دگر گردان میثم

دوکوهه کن نظر بر ما چه ها رفت   بگو گردان همزه ات کجا رفت؟

 دوکوهه درس آموز شهامت   کجا زد خیمه گردان شهادت؟

دوکوهه ای محل عشق و ایثار     بود خالی دگر گردان انصار

دوکوهه روز ما گشته شب تار  کجا بر پا شده گردان عمار

دوکوهه گشته اند قربان قاسم   بسیجیان غیرتمند مسلم

دوکوهه باغ ما گردیده پرپر       کمیل و مالک و گردان جعفر

دوکوهه گشته ای خالی تو دیگر   ز گردان حبیب و هم ابوذر


یا علی مدد و التماس و دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:03 ق.ظ http://rocket.blogsky.com/

سلام
خسته نباشی دلاور
خدا نگهدارت باشه
یا علی بگو وادامه بده
موافقی به هم لینک بدیم.من که لینک میدم تورو نمیدونم...
یا حق

divone! یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:31 ق.ظ http://ye bar goftam!

salam bar mahdi jan(aj) va salam bar shoma! bah! belakhare sare ahl omady! bebakhshid farsy nemitonam benevisam!b? agh Reza!
bebin alaki na GHAHR kon na alaki ASHTY! man men'nate to ro nemikesham! chera??????akhe
to azize delami......:) kheili mokhlesam! be ghole khodet insha allah ke Ro SEFID bashim pishe agha
va men allah tofigh alshahadah! insha allah....ya hosein(as)

علی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:42 ب.ظ http://rocket.blogsky.com/

سلام برادر
اون مطلبی که خواستی براتون فرستادم به ایمیل.
یاحق

لطیفه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:01 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

سلام بر شهدا و سلام بر قدمگاه شهدا
از تو ضیحاتتان در مورد دوکوهه ممنونم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد