دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

فاطمه از برگ گل نازک تر است او گل یاس کبود حیدر است

بسم رب الشهدا
شهادت حضرت زهرا (به روایت اول) رسید و دل ما بوی بقیع به خود گرفت
کافی است کمی بو کنیم با دقت!
ایام شهادت بی بی دو عالم تسلیت باد

 

مادر !

زنی جوان در گوشه ای از خانه آرام نشسته است

زندگی به مرادش نیست اما دلش خوش است مردی کنار اوست که مردانگی را درس داد

دلش خوش است که فرزندانش در کنارش آرام به بازی های کودکانه مشغولند

ولی...

گویی غم عالم در دلش می نشیند  وقتی یاد پدر می کند و دلش برای او تنگ می شود

پدرش نیست تا او را ببیند و دلی از دیدن پدر سیر کند

آخر پدر مدتی است که رفته

دختر جوان غصه ما داغدار است

او تازه یتیم شده

اما پدر برای او یک یادگاری گذاشته است

زمینی به نام ((فدک))

قواله فدک را در دست گرفته است و به عشق پدر قواله را در آغوش کشیده

دستان پسرش را سفت دردست گرفته

و کوچه ها را طی می کند

اما ناگاه ابرهای تیره آسمان کوچه را تاریک می کند

سواری از راه می رسد

مادر دست پسر را سفت می فشارد

تا به او بفهماند منتظر واقعه ای تلخ باشد

سوار نزدیک می شود

بالای سر مادر و فرزند می رسد

مادر دست پسرش را سفت می گیرد و می خواهد بی تفاوت عبور کند

اما

سوار او را صدا می زند

یا بنت رسول الله

مادر بر می گردد

کودک دست مادر را رها نمی کند

مرد تقاضایش را مطرح می کند

آری  او یادگار پدر را می خواهد

اما مادر نمی پذیرد

خدای من چه می بینم؟

ابرهای تیره غرش میکنند

صداهایی می آمد

صدای دستی که با شتاب بر صورتی می نشیند

صدای پاره شدن قواله

صدای نفرین مادر

صدای ناله

صدای هق هق گریه کودک

صدای سم اسبی که دوان دوان سوار را از مهلکه دور می کند

سوار می داند که علی کیست؟

برای همین اسب را می تازاند

در آن کوچه چه گذشت؟

کوچه ای تنگ و ....

دل سنگ و....

صدای سیلی





کلام شیدا!
((۱۱))
 

امام حسین فرمود: اگر آیین پیامبر جز با کشتن من باقی نمی ماند

پس ای شمشیرها مر در آغوش گیرید

اگر ریشه کوچکی از درخت اسلام با خون این حقیر آبیاری می شود پس ببارید ای توپها و تانکها بر سر من!

((شهید سید شکرالله دریا باری))



از دوستان عزیزی که به دوکوهه لینک دادند ممنون خواهش مندم هر کس به دوکوهه لینک داد
اعلام بفرماید تا جبران کنیم
اللهم الرزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک
یا علی و التماس دعا

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام رضا..من تو رسانیکم! بیا آنجا!

بابا اینجا وبلاگه چرا پیغام شخصی میدی؟
ای داد !

زینب(عطر نماز) یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.rasanic.com/namaz

یا حق... سلام علیکم... ای کاش کمی من نوعی درک می کردم اکنون که افتخار می کنم مسلمانم ... به چه قیمتی این افتخار را به دست اورده ام... چه کنم که غافلم... مدتهای مدیدی است که خدمت شما ارادت داریم... در ضمن متوجه منظورتون از پیغامی که گذاشتید نشدم... خوبیم. بدیم. خوبه بده. ادامه بدیم . ادامه ندیم.... به هر حال شدیدا التماس دعای خیر داریم... یا علی

رها یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:45 ق.ظ http://rasanic.com/meykhane

سلام حاجی!تسلیت!..........راستی این چندروز که شهدا تو مصلا بودن بهشون سر زدی! حاجی چه صفایی داشت!عجب شبایی شده بود! حاجی امروز صبح تشییع میشن!کاشکی میشد برم!

دکتر سعید یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:28 ق.ظ http://medicine.persianblog.com

سلام...سلام بر دوکوهه.......وبلاگ با حال و جذاب و پرمحتوایی داری طرفای ما هم بیا.....ما یه وب۵ همhttp://www.web5.persianblog.com/ داریم....من خاطراتم رو به اسم داستان مینویسم
سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) رو بهت تسلیت عرض میکنم....باز هم بهت سر میزنم

هلیا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:26 ب.ظ http://ouch.persianblog.com

سلام بازم مثل همیشه و بقیه مطالبی که نوشتی زیباست......ممنون از اینکه منو تحویل گرفتی به امید دیدار

نظر لطفتونه
ما کی باشیم شما رو تحویل بگیریم ؟
شما باید ما رو تحویل بگیری

مهدی یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:33 ب.ظ http://msasaniir.persianblog.com

سلام
میخواستم بگم من دیدم وبلاگ شما از نظر محتوی خوبه لینکش رو گذاشتم تو وبلاگم. در ضمن با اجازتون این نوشته ای رو که در مورد حضرت زهرا نوشته اید بردشتم گذاشتم تو وبلاگم
فعلا
یا علی

بابت لینک دادن ممنون من هم به زودی این کار را خواهم کرد
این مطال را من می نویسم تا خوانده بشه و هر چی بیشتر خوانده بشه من هم خوشحال تو می شوم ولی امیدوارم
همیشه منبع مطالب را در پایان معرفی کنیم

محسن عبداللهی یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:52 ب.ظ http://parvaz1357.persianblog.com

سلام. ایام شهادت حضرات زهرا بر شما تسلیت باد. موفق و پایدار باشی.

یک زمینی یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:53 ب.ظ http://ali14.persianblog.com

...حیف است این جسم آسمانی در خاک .حیف است این پیکر ثریایی در ثری ، حیف است این وجود عرشی در فرش . اما چه کنم که این سنت دست و پا گیر زمین است . از تبعات زندگی خاکی است . پس آب بریز اسماء !‌ کاش آبی بود که آتش این دل سوخته را خاموش میکرد ، ای اشک بیا ! بیا که اینجاست جای گریستن ...



مسیحا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:23 ب.ظ http://mohrem.persianblog.com

سلام . امشب هم مصیبت غسل و تکفین و دفن و تشییع و ... شروع غربت و یتیمی .... تسلیت عرض میکنم . التماس دعا

علی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:12 ق.ظ http://rocket.blogsky.com/

سلام حاجی
شهادت جانسوز عصمت الله الکبری زهرای اطهر (س) را خدمت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری وتمام شیعیان دنیا بالاخص برو بچه های دوکوهه تسلیت می گویم.

از طرف بلاگ موشکی ونظامی
**********************************************
راستی حاجی چند تا مطلب هست که مورد نیاز شما ست(درمورد شهدا ) بزودی می فرستم به ایمیلتون.
**********************************************
بسم الله الرحمن الرحیم

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من
به ما درد دل افشا کن مصفا کردنش با من
اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را
بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من
بیافشان قطره اشکی که من هستم خریدارش
بیاور قطره اخلاص دریا کردنش با من
اگر درها برویت بسته شد دل برمکن باز آ
در این خانه دق الباب کن وا کردنش با من
به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی
طلب کن هر چه می خواهی مهیا کردنش با من

**********************************************

اللهم الرزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک

حاجی خدا توفیق بده...
**********************************************
یــا حــق.........برادر کوچک شما علی

صادق دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:40 ق.ظ

شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)را به محضر ولی الله الاعظم و به تمامی شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می کنم

آبدارچی مدیرسایت!(رسانیک) دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.rasanic.com/abdarkhaneh

سلام .......
چی بگم ؟ ای زمین ای آسمان نابود شو ..... ای چراغ آفرینش دود شو ..... ناسپاسان دخت احمد را زدند ..... فاش گویم محمد(ص) را زدند ......
از شما دعوت می کنم تا ابیات بیشتر این مثنوی زیبا و جانسوز را در آبدارخانه بخوانید ......
لطفا موفق باشید.

ْْْقافله دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:59 ب.ظ http://Qafeleh.persianblog.com

عشق یعنی ....
انتظار منتظر....

[ بدون نام ] دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام به دوکوهه... همان دستى که بیعت با على کرد ...زسیلى کرد نیلى روى زهرا...زآثار همان بى حرمتى بود ...دو چشم بسته و کم سوى زهرا...چنان آتش کشید از در زبانه ...گمانم سوخت آنجا موى زهرا...به منظور حمایت از ولایت ...شکست از ضرب در پهلوى مادر ...همى گفتا براى درد پهلو ...على حق و على حى و على هو ....... باز هم تسلیت میگم شهادت حضرت فاطمه را....یاعلی و التماس دعا.

حاج حمید سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ق.ظ http://hajhamid.persianblog.com

بیا سوی مدینه پر بگیریم **** عزای فاطمه از سر بگیریم *** بیا سنگ مزار مخفی اش را *** سراغ از نا له ی حیدر بگیریم.... فرا رسیدن ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می نمایم ...انشاالله در این فاطمیه دلهامون فاطمی بشه.. خدا نگهدار و التماس دعا

یاس کبود سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام به دوکوهه ....حاجی اون بی نام و نشون بالا من
بودم:-) یا علی والتماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد