دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دیگر نخواهم بی شهیدان زندگانی یا فاطمه تو مادر رزمندگانی

 

بسم رب الشهدا

راستش نمیدونم توی این وبلاگ ادامه بدم یا جول و پلاسمو جمع کنم برم یه جا دیگه

این بلاگ اسکای خیلی باحال بود ولی یه دفعه زد تو گوش رفاقت

حالا هم خوبه دوباره سرویسهاش راه افتاده ولی بخش نظرات از بین رفته حالا نمیدونم دوباره

راه میفته یا همین طور ادامه می ده

اگه بخش نظراتش راه افتاد که فبهالمراد ولی لگه راه نیفتاد که مجبور می شم برم یه وبلاگ دیگه چون مطلبی که نوشته می شه باید انعکاس و تاثیرش رو تو بخش نظرات دید و اگر هم سوالی پیش اومد جواب بدم

ولی این جوری نمیشه چون آدم احساس میکنه فقط خودش میخونه و هیچ اثری نداره

(البته این قسمت برا آدماست به من ربطی نداره!)

ولی در هر صورت اگه کسی خبر داره که قرار این وبلاگ درست بشه به من بگه  آواره وبلاگها نشم فکر یه وبلاگ دیگه نباشم تا دوکوهه رو برندارم ببیرم اونجا

 چون خدایی خیلی سنگینه

به هرحال این رو دوباره بگم که ما کم نیاوردیم ما تا آخرش ((پاییم))

حالا اگه میخوایین دلم نشکنه  نظراتون رو برام ایمیل بزنید

خودم میدونم پر رو شدم ولی چاره ای نیست  شما هم اینقدر چپ چپ به این مانیتور نیگا نکنید بابا اون بی تقصیره ((من اینجام))


  کلام شیدا
((۱۴))
ای خواهرم...

 حجاب را یک لحظه از خود دور نکن ، چون حجاب تو از خون من کوبنده تر است

((شهید علی نوری))


ببخشید نتونستم در مورد سالگرد دو عملیات مرصاد و الفجر3که توی همین دو ، سه روز پیش بود توی وبلاگم یادی کنم چون بلاگ اسکای پکیده بود  و قسمت نشد ولی شادی روح همه شهدای دفاع مقدس و بالاخص شهدای عملیات نصر 3 که امروز سالگردش هست

صلوات

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد