دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا!




بوی سیب و ...
حرم حبیب و...
 حسین غریب و...
 کرببلا...



دیوانه وار عاشقت هستم...

یادم می آید روزهای کودکی ام

از روزی که خودم را شناختم تو را هم می شناختم

از همان روز اول مهرت در دلم بود

نه...

پیش از اینکه من باشم تو در دلم بودی

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

یادم می آید

رفتن به کربلای تو یک آرزو بود یک رویا یک دست نیافتنی

فقط عکس حرمت بود که با دلمان بازی می کرد

با همین  عکسها بزرگ شدیم

کافی بود چند لحظه چشمم را به عکس ضریحت خیره می کردم تا چشمانم پر از آب می شد

اللهم الرزقنی فی دنیا زیاره الحسین و فی الآخره شفاعه الحسین

دعای همیشگی مان بود

خیلی ها رفتند

در هر کوچه پارچه ای بود که مقدم زائری را گرامی می داشت

حسرت ... گلایه... آرزو...با دیدن این پارچه ها به سراغم می آمد

پرچم سرخت از دور دلم را می لرزاند

شنیده بودم زاویه ای که ضریح شش گوشه می شود احساس میکنی در آغوش حسینی!!!

از دور با عکس ضریحت عشقبازی می کردیم

اما فدای لطفت شوم ارباب

فدای احسانت شوم ارباب بی کفن...

فدای صفایت شوم ارباب عطشانم

تو من را هم خریدی

دلت برای این عبد رو سیاه و گناهکارت سوخت

من را هم دعوت کردی

آری...

قرار است من هم به پابوس ارباب بروم

نائب الزیاره همه شما در کربلای معلی و عتبات عالیات هستم

شبهای قدر ... ایام شهادت امیرامومنین.... ماه رمضان....نجف و کربلا!


یعنی میشه؟؟؟

یا امام کاظم
یا جوادالائمه
یا امام عسگری...
یعنی دارم میام؟




دعا کنید برنگردم

ان شاءالله امروز سه شنبه به مدت ده روز  عازم سفر کربلا هستم!

من هم همتون رو دعا میکنم

به امید سفر دسته جمعی به سوی آقا

زیر پرچم صاحب الزمان

شهدا....

به یاد شما می گویم

به یاد دوکوهه!

کربلا ... کربلا... ما داریم می آییم!


نظرات 37 + ارسال نظر
خاله نسرین سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:56 ق.ظ http://nasrin161.blogsky.com

الهی ما را به واسطه ناتوانی
سرزنش مکن و به چشم رأفت و مرحمتت
از خطایمان درگذر و از کمند بلاها رهایی مان ده.
می دانیم. خطا پیشه ایم، چون عاجزیم و گرفتار دام بلائیم
چون خطاکاریم و غرقاب خویشیم چون در سیلاب آفات افتاده ایم.
پس نجاتمان ده و به راه هدایت خود رهنمونمان کن تا از آفت به عافیت برسی
و از خطا به صواب و از دام بلا به دامن کبریایی ات؛ ای عزیز!

محمدـ گم گشته ی هیچستان سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:52 ق.ظ http://basiji142000.persianblog.com

سلام . طاعات و عباداتتون قبول . از اینکه بهم سر زدین خیلی ممنونم . خوشحال می شم باز هم سر بزنین . میلاد امام حسن مجتبی را هم تبریک می گم . التماس دعا .

حسنا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام ..... طاعاتتون قبول .....ترو خدا رفتی پیش آقا ضریح شش گوشه آقا رو دیدی برام خیلی دعا کن... باشه ...حاجی یادت نره خیلی التماس دعا دارم .... رفتی پیش آقا ابوالفضل العباس بگو یه نفر خیلی التماس دعا داره ..خیلی خیلی بیچاره است ... بگو یکبار دیگه ما رو بخواد بریم پابوسشون

مهر تو سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ق.ظ http://mehreto.blogsky.com

حاج کاظم جان
خوش به سعادتت یه خواهش دارم بالای تل زینبیه روز واقعه را مجسم کن و همه برو بچه ها رو دعا کن .سلام مارو به بچه های آقا ابا عبداله برسون وبگو آقا جون ما هم دل داریم مبادا دلمونو بشکنی ...

علیرضا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:22 ق.ظ http://shieh.persianblog.com

سلام حاج کاظم. آقا خدا کنه دیر نیامده باشم. آقا این حقیر و کلیه دوستانت را فراموش نکنی. مخصوصا در سامراء سرداب حضرت که غیبت از آن محل شروع شد. ضمنا یادت باشه در ماه مبارک رمضان حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) شبانه روزی است و از ساعت ۱۰ صبح نیز محل قتله گاه حضرت را باز می کنند و تا نماز ظهر بیشتر فرصت نداری. آقا یک پیشنهاد دیگه داخل روضه های منوره خیلی کثیف است پیشنهاد می کنم که به اتفاق هم کاروانی های خود آنجا را تمیز کنید. (از ساعت ۲ نصفه شب به بعد، چون خیلی خلوت می شه و راحت می شه جارو کرد). حرم آقا امیرالمومنین اینگونه نیست.

ملیکا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:32 ق.ظ http://zohour14.persianblog.com

سلام امیدوارم ه از این سفری ه در بیش دارید گمال ایتفاده را ببرید.واقعا نمیدونم حی بگم واقعا اشگم را در اوردید.
فقط یادتون نره رفتید اونحا من را تو رو خدا خیلی دعا گنییییییید .
مدیونید دعا نگنیدا!!!!!!!!!!!!!
این فونت باز قاط زده فگر نگنید بی سواتم ها!!!
دیگه نمیدونم ی گم فقط اومدم تا نرفتید بگم من را خیلی دعا گنید مخصوصا شبای قدر دعا گنید هر حه صلاحه خدا برام قرار بده.
التماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
خدانـــــــگــــــــــــهدار

رها سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:33 ق.ظ http://abine.persianblog .com

سلاااااااااااااااااااااام....به به ! راه گم کردین؟ چه عجب!...در مورده کامنت تو وبلاگم کلی باهاتون حرف ( ازنوع بسیار خشونت طلبانه) دارم....تو اولین مطلبم نوشتم که من فقط و فقط تو آبینه خاطره هامو مینویسم. پس نسل آفتاب چیه؟ کشک که نیست !!!.....امانتی ها سالم رسید یا دوباره وسط راه نفله شد؟؟؟؟؟؟؟

مهدی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:57 ق.ظ http://msasaniir.persianblog.com

سلام
التماس دعا
یا علی

علی انصاری سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:16 ب.ظ http://rocket.blogsky.com

با سلام خدمت برادر گرامی حاج کاظم با صفا
میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را به شما و دوستان شما تبریک می گویم.
دلم برات تنگ شده بود حاجی بابا هوا مارو هم داشته باش
التماس دعا

بهرامی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:23 ب.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام.... نمی دونم چی بگم... فقط یادم میاد که همین چند دقیقه پیش داشتم توی تنهائی خودم می گفتم خدا جون چقدر چشمام رو ببندم و با چشم بسته برم زیارتش... یعنی میشه که قسمت ما هم بشه؟ امیدوارم که لیاقت داشته باشیم اونجا یاد ما هم باشید.... التماس دعا...

میرعماد چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:30 ق.ظ http://miremad.persianblog.com

سلام.طاعات وعبادات قبول...زیبایی وبلاگ ونوشته ها به کنار ار لینک دادنت خیلی خوشم امد....خیلی اقایی...یاعلی.

گم گشته چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:46 ق.ظ http://batoboodan.persianblog.com/

سلام ----میدونید اولش وقتی نزدیک هست بیان از جند وقت قبل براش روز شماری می کنیم . آخ آخ اجب هدیه ای !!!! بالاخره می رسه . تا میایم به خودمون بجنبیم نصفش رفته می گیم خوب نشد ولی انشا الله ار بقیش کمال استفاده رو می کنم . باز تا بخودت می یای می بینی شده ۳/۱ آخرش می گی بابا در رحمت تو این سه شب بازه اولیش میاد میگی بعدی هست . عدی میاد می گی یکی دیگه و آخریشم میره و سفره رحمت و جم می کنند تازه می شینیم حصرت می خوریم می گیم سال دیگه جبار می کنم . سال دیگه می شه بدتر از امسال !!!!!!! ما آدما چرا اینجوریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا نگاهی کن در این نیمه باقیمانده در خانه ات بتوانم ................... التماس دعا

.. چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:48 ق.ظ

مخالفت 4 مرجع تقلید با مجالس تحت عنوان شادمانی اهل بیت حرکات مانند کف زدن و رقص اگر برای اهل بیت (ع) باشد، اشکال ندارد، آیا بر اینگونه اعمال که یا حرمت قطعی دارد یا حداقل، عملی شبهه ناک است اگر برای اهل‌بیت (ع) انجام شود، ثواب مترتب می‌شود؟ حضرت آیت‌الله تبریزی: کف زدن و رقص،‌ با مجالس معصومین(ع) مناسبت ندارد و لازم است در این مجالس ترک شود، مجالس معصومین(ع)باید طوری باشد که مردم را به یاد خداوند متعال بیندازد و فضایل و سفارش‌های معصومین(ع) را برای مردم بیان کنند نه این که العیاذبالله در آن، کار حرام انجام شود یا کاری که موجب غافل شدن مردم از خداوند شود که در این صورت ثوابی بر آن مترتب نمی‌شود. حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی: واضح است کسی که چنین امری را اظهار می‌دارد لاابالی است و یا جاهل و اینگونه اشخاص بدعت‌گذار محسوب می‌شوند. صحت و یا فساد عمل و یا ثواب داشتن و نداشتن آن را باید مجتهد جامع‌الشرایط بفرماید. حضرت آیت‌الله بهجت: شایسته مجالس اهل بیت(ع) نیست، بلکه اگر به طور لهو برسد یا هتک مکان یا معصوم باشد، باید اجتناب شود.

حسین چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:09 ق.ظ http://hosein.persianblog.com

سلام ... قبول باشه ... دعام کن ... یا علی

مهناز چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:42 ب.ظ http://arefehh.persianblog.com

سلام / خوشحالم که دوکوهه دوباره شروع کرد / موفق باشید / یا علی مددی

سجاد پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:26 ق.ظ http://batoboodan.persianblog.com/

سلام به شما بچه ها برای مادربزرگ گم گشته خیلی دعا کنید . منم هنوز نمی دونم دقیقا چی شده ولی این شما خیلی دعا ها می گیره . . اگر می خواهید بیشتر بدونید چی شده خودتان به آخرین مطلب وبلاگش سر بزنید . التماس دعا

کیمیا شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:39 ق.ظ http://monajat.persianblog.com

سلام...تسلیت عرض میکنم سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع)را... شبهای قدر ما را از دعای خیر محروم نکنید...خیر پیش...نائب الزیاره انشاءالله..ما را فراموش نکنید...التماس دعا یاحق

مجیدزورو شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:46 ب.ظ http://zoroo.persianblog.com

سلام حاجی جان. خوبی؟ درسته که آخرشم ما رو قابل ندونستی که لینکمون کنی! ولی ما می خوایمت حاجی. التماس دعا. دیگه هم واسه ما ناز نکن خیالت عیزه همینطوریش. یا علیش!

حاج حمید شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:07 ب.ظ http://hajhamid.persianblog.com

باسلام و عرض تسلیت بمناسبت غروب آفتاب عدالت و سکوت قرآن ناطق ٫ حضرت علی (ع) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست عزیز و بزرگوار. این شبها . شبهای رحمته و آسمون در های خودشو باز کرده تا فرشیان با قنوتهای برافراشته نیاز خود را به سوی عرش روانه کنند به امید آنکه از سوی محبوب مورد نظر و عنایت قرار گیرند. بیاییم در این شبها قفل دلهامونو باز کرده و اونو خالی از هر نامحرمی کنیم و آماده پذیرایی صاحبش کنیم. مگه نه این است که قلب حرم الله است؟ پس بیاییم با زودودن تمام بدیهایی که در دل داریم و خارج کردن هر نامحرمی میزبان خوبی برای مالک قلب باشیم. در این شبها دست نیاز به سوی پروردگار دراز کنیم و حاجات شرعیه خودمونو از او بخواهیم و در راس تمام حاجات تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت ولی عصر (عج) را طلب نماییم. بیاییم امشب برای یکدیگر دعا کنیم و بیاییم با هم دست به دعا برداریم و برای عاقبت بخیری و بخشش گناهانمون استغاثه کنیم.... در این شبها منو از دعای خیرتون محروم نفرمائید. چرا که بیش از پیش نیازبه دعای خیر خوبانی همچون شما دارم. خدا نگهدار و التماس دعا

یاران ولایت شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:47 ب.ظ http://hamed60.persianblog.com

سلام . ایام شهادت مولای متقیان ، حضرت علی علیه السلام بر شما تسلیت باد . التماس دعا دراین شبهای عزیز ... یا حق /

خیبر شکن شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام ... دیر رسیدم ... اما از همینجا دلم رو باهات روانه صحن و سرای ارباب کردم ... خدا کنه سلام من هم برسه ...

صادق دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:22 ق.ظ http://khodroblog.persianblog.com

سلام و التماس دعای خیر در شب مبارک قدر. برای آزادی اسرا ایرانی دربند رژیم صهیونیستی و امام موسی صدر دعا کنید.

عشق علیه السلام سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:42 ب.ظ http://eshgh1.blogsky.com

التماس دعا...مارو یادت نره...گرچمد یکم دیر رسیدم...یا علی

علی انصاری سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:49 ب.ظ http://rocket.blogsky.com

با سلام خدمت عاشق دلسوخته دیار غربت

حاجی ، دمت گرم بدون این که بگی رفتی بابا ایول داری ، ولی این رسمش نبود .....
ولی با این حال التماس دعا دارم

به امید روزی که راه کربلا باز بشه (( راه قدس از کرببلا می گذرد ))
یا علی

سید مرتضی علی چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:30 ب.ظ

حیف دین خدا و عترت عزیزانش که امروز اسیر دست حرامیان شده! شاید کارهائی که امروز تخم و ترکه ولایت مطلقه وقیح (فقیه) دارند به اسم اسلام می کنند تا شهوت و عطش سیری ناپذیر قدرت و ثروت یک عده کوردل و رذل و بی اصل و نصب رو آرامش بدهند تنها چیزیه که میتونه یزید و ابوجهل رو از اسفل السافلین نجات بده تا اینها جاشو ن رو بگیرن! تو هم آقا یا حاج آقای محترم! به حرمت عزت صاحب کلامی که بکار بردی بنشین و صادقانه با خودت خلوت کن و ببین آیا امروز فقط از بر کردن و خوندن دعا و آیه و حدیث انداختن عکس مرقدآقا تو وبلاگ مشکل اسلام رو حل میکنه؟ آیا نباید فکری به حال آبروی ریخته دین خدا کرد؟ مسئولیت یعنی این! پیامم رو پاک نکن! بحث کن ! کنارت هستم!

dyafeh پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:47 ق.ظ http://dyafeh.persianblog.com

سلام. نماز روزه هاتون قبول لیست محصولات اسرائیلی رو تو وبلاگم ببینین.

عرشیان جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:21 ق.ظ http://arshian.persianblog.com

با سلام خدمت حاج کاظم ..... به خدا از همون روز اولی که دوباره برشت به وبلات سر زدم اما قسمت نبود پیام بذارم....اما به هر حال ما که می دونستی حاج کاظم دو کوهه را ول نمی کند.....میدونستیم هم که همین زودیا بر می گرده ... به هر حال اومدن دوباره ات را تبریک عرض می کنم البته گرچه یکم دیر شده....به ما هم سر بزن.

ایران ایرانی جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ق.ظ http://sobhdaman.persianblog.com

حاجی یه لینک هم به ما بده! سری بزن حال کنیم!

رها شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:00 ق.ظ http://abine.persianblog .com

سلام.........رسیدن به خیر!

علیرضا شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:57 ب.ظ http://shieh.persianblog.com

با سلام خدمت حاج کاظم. نمی دانم آیا رسیده اید یا خیر. اما طبق آخرین پیام گویا رسیده اید. بهر حال زیارت قبول باشد. راستی کربلا را چگونه دید. از آنجا برایم بگوئید تا خاطراتم ... . خلاصه حاجی جان تو این ماه مبارک این حقیر را از دعای خیر فراموش نکنید. ضمنا پیام مقدس را پاک کنید. اینو امثالش تربیت ندارن. بنظرم مورد خطابش باباش و خانواده اش بوده است. البته ببخشید که این جوری نوشتم. این جماعت فقط باید آزاد باشند، می دانید که کدام آزادی!!! خدا اول ما را بعد هم این جماعت را به راه راست هدایت کنه. بهر حال مجددا التماس دعای خیلی زیاد دارم. یاعلی

مهر تو یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:47 ق.ظ http://mehreto.blogsky.com

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الرواح التی هلت بفنائک
مقدم حاج کاظم عزیزمان را گرامی میداریم ...ملتمس دعا

مصطفی ایثارگران سپاه چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام خدا خیرتون بده ماگفتیم جمهوری اسلامی از دست رفت دستوون درد نکن من بسی هستم فقط یکمقدار عکس بگذارید. هیچی نیست..............................................

مصطفی حفاظت اطلاعات چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام حالتون خوب خدایی بینها توفیق بده عکس کوش ما اعلان میگفتیم عکس سوپر بگذارید سری میگذاشتن حال عکس اهل بیت میخواهیم نیست ...یاعلللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییی

مجید پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:42 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:02 ب.ظ

با سلام و عرض ادب و احترام و با آرزوی موفقیت برای شما...ماه مبارک رمضان. ماه ضیافت العشق هم با همه خوبیهاش به پایان رسید امید آن داریم که تونسته باشیم در این ماه درس عبودیت و بندگی را بخوبی آموخته و از این سفره با کرامت ره توشه خود را برداشت نموده باشیم.... مطلبی تحت عنوان «« دل نوشته ای به مولا»» به رشته تحریر درآوردم. اگرفرصت کردید سری بزنید.منتظر حضور سبز و معنویتان هستم .(((انشالله همواره دلتون منقلب و چشمتون منتظر آقا باشه ))) خدا نگهدار و التماس دعا

معصومه تنهای تنها یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:53 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:46 ق.ظ

ریدم تو دهنت حاج کاظم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد