دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

خدا...!

خدا...!

خدا...

خدا...

چرا اینجا؟!!!

رو زمین دنبالت گشتم نبردیم!

تو دریا دنبالت بودم نکشتیم!

تو جزیره ها دنبالت گشتم ولی فقط چشم ها مو گرفتی این تنو نبردی!

چرا ... اینجا اینجا اینجا

من شکایت دارم من شاکی ام!

پس کو رحمانت کو رحیمت

آخه قرار ما که این نبود...!

(قسمت های از فیلم از کرخه تا راین- به گیرنده هاتون دست نزنید)

پس از گذشت دو ماه: سلام!

حتما سوال میکنید که این دیالوگ ها چه ربطی به وبلاگ داره عرض میکنم :

نمی دونم چرا هر وقت می خواهم به خدا شکایت کنم یاد این تکه از فیلم می افتم

حالا هم یه نمه دلم گرفت حدود یک ماه بود که اصلا به دوکوهه سر نزده بودم نه اینکه فکر کنید یادم رفته بود ها ...نه! یا فکر می کنید برام اهمیت نداشت ...نه!

(لطفا نه را با لهجه مشهدی بخوانید – به کسر نون- به یاد عباس آژانس )

ولی به جون خودم چندین و چند بار خواستم بیاو وبلاگ هم کامنت ها رو بخونم هم آپدیت کنم اما یه روز ویندوزم خراب شد یه روز مودمم خراب شد و همین طور روزها سپری می شد و بلاگ ما آپدیت نمیشد عید غدیر- دهه فجر- محرم آمدند و رفتند و این وبلاگ تکان نخورد که نخورد مسجد ارک هم اتش گرفت اما این وبلاگ...!

خلاصه بعد از کلی تلاش و رایزنی همه چیز درست شد اما وقتی خواستم وارد سایت بلاگ اسکای شوم با جمله عجیبی رو به رو شدم : مشترک گرامی دسترسی به سایت مورد نظر مقدور نمی باشد دیدم بلاگ اسکای با کل وبلاگ هاش فیلتر شده چند کارت اینترنت عوض کردم اما نشد که نشد...

القصه دیگه داشتم قاطی میکردم با خودم گفتم : ای خدا این چه رسمشه این همه سایت و وبلاگ مورد دار اومدن کلید کردن رو این آلاچیق دل ما! تا امروز بعد از چندین روز انتظار یه کارت گرفتم که تونست وارد وبلاگ بشه وقتی دیدم اخرین تارخ آپدیت کردن وبلاگ 5 دی است ولقعا دلم گرفت درسته من بد قول بودم ولی هیچ وقت از یک ماه آپدیت وبلاگ به تاخیر نیفتاده بود شاهد این حرف آرشیو وبلاگ است که همه ماه ها را دارد غیر از بهمن 83!

به هر حال من خودم را مدیون این وبلاگ می دانم و از صدقه سر این وبلاگ به خیلی چیزها رسیدم برای همین به امید خدا می خواهم ادای دین کنم پس مثل قدیم باز هم با یا علی شروع میکنم... یا علی



 

بدا به حال آنانکه با این قافله نبودند بدا به حال آنانیکه از کنار این معرکه بزرگ جنگ و شهادت و امتحان عظیم الهی ساکت و بی تفاوت و یا انتقاد کننده و پرخاشگر گذشتند.

((امام خمینی ))




چند سال قبل از انقلاب، قرار شد پادگان دیگری در ضلع جنوبی پادگان دو کوهه و به منظور انجام امور لجستیکی و تعمیر و نگهداری خودرو و ادوات آسیب دیده تیپ مذکور احداث شود. کار ساختمان پادگان جدید آغاز شد. ساختمانها بر پا شد، زمین صبحگاه آماده شد و خیابان کشی ها به انجام رسید. ساختمانهای یک طبقه برای استقرار واحدهای تجاری و خدماتی و ساختمانهای پنج طبقه به منظور خانه های سازمانی کادر در نظر گرفته شد.





اهداف عراق از حمله به ایران چه بود؟


اهداف عراق از حمله به ایران توسعه سواحل خود در خلیج فارس و تصرف مناطق نفت خیز خوزستان تصرف شهرهای خرمشهر و ابادان و در صورت امکان کل منطقه خوزستان , تصرف ارتفاعات مهم در غرب ایران به منظور افزایش امنیت بغداد و مهمتر از همه فروپاشی نظام نو پای اسلامی ایران به سفارش بیگانگان به خصوص آمریکا بود.

هنگام هجوم سراسری عراق نیرو های خودی به طور کامل غافلگیر شدند . یعنی درک نیروهای انقلابی از ماهیت دشمن و قریب الوقوع دانستن حمله سراسری عراق هرگز مورد تایید فرماندهان عالی نظام کشور قرار نگرفت و لذا بسیج تجهیزات و یگانها به کندی صورت گرفت و همین امر باعث گردید که شهرها و زمین های ارزشمندی از ایران به تصرف عراق در آید . حضرت امام خمینی (ره) یک روز بعد از آغاز جنگ در پیام بازگشایی مدارس فرمودند:گمان نکنید ملت ما و دولت و ارتش ایرانعاجز از این است که جواب به اینها (عراقی ها) بدهد...ملت ما نباید خیال بکند که جنگی که شروع کرده است و دست و پای خود را گم کنیم ...

یک دزدی آمده سنگی انداخته و فرار کرده ...آن روز که مسئله (هجوم ارتش عراق) جدی شد به تمام اینها (ارتش و سپاه) به طور جدی امر میکنم که عمل بکنند و عراق را سر جای خودشان بنشانند ما جرممان این است که با امریکا مخالف هستیم سربازهای ارتش عراق بدانند که جنگ با ایران جنگ با اسلام است جنگ با قرآن است جنگ با رسول الله است و این اعظم محرماتی است که خدای متعال نمی گذرد از او





همیشه به باباش می گفت اول من شهید می شم  بعد شما من باید برم جای شما رو درست
کنم که اومدی معطل نشی! باباش عصبانی می شد و می گفت : بی حیا ! اول بزرگتر ها می رن بعد شما جووون ها.

عملیات بیت المقدس بود محسن کلافه دنبال باباش می گشت نگرانی تو چشم هاش موج می زد بچه ها به سمت آمبولانس هدایتش کردند وقتی چشمش به پیکر بی جان بابا تو امبولانس افتاد نشست روی زمین و شروع کرد گریه کردن زیر لب می گفت : حق با تو بود من کم آوردم . چند دقیقه نگذشته بود که محسن هم پرید همه بچه ها یقین پیدا کردند که اول
بزرگتر  !


در ضمن قسمت هفتم و آخر داستان خاک و باران را می توانید از اینجا بخوانید
 



اگر بهشت عزیز است به خاطر بهشتی هاست و جبهه بهشت این دنیاست که اکثر بهشتی ها ی زمان در اینجا هستند .

((شهید غلامرضا ابوالقاسم))


از آنجا که بلدوزر فیلتر ها سراغ بلاگ اسکای و وبلاگ هایش نیز آمده است و این سایت با خیلی از کارتها باز نمی شود لذا تصمیم گرفتم یک نسخه پشتیبان در سایت پرشین بلاگ درست کنم و همیشه مطالب در هر دو وبلاگ به روز  شود (حالا چقدر هم ما به روز میشیم آفتابه لگن هفت دست ولی آپدیت شدن هیچی!!!) البته محور فعالیت ها همین جاست چون بلاگ اسکای رو میخام با همه مکافاتش!

http://dokohe.persianblog.com/


ان شاءالله از این به بعد به موقع آپدیت می کنم به جون خودم
التماس دعا
حاج کاظم! (رضا)


 

نظرات 16 + ارسال نظر
علی انصاری شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:16 ب.ظ http://rasanic.com/rocket

سلام حاج کاظم گل ...... اول شدم اول شدم

علی انصاری شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ب.ظ http://rasanic.com/rocket

سلام حاجی مومن کجایی نه سر میزنی نه خبری داریم ازت نه ... بروز هم که میکنی خبر نمی دی !!! آخه خودت بگو من چیکار کنم !! خودت یه حکم بر علیه خودت بده تا بنده اجرا کنم !! اعدام با موشک خوبه ؟ می دونی چه طوری شخص اعدامی رو به یه موشک می بندن بعد می فرستن سمت یکی از سیارات وقتی که موشک به سیاره میرسه ..... دیگه باقیش رو خودت حدس بزن ..... حالا گذشته از شوخی خیلی با مرامی . یادت باشه

طیبه جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ http://tanhatarin-adam.persianblog.com

سلام ... جالبه .... آخه چرا قسم می خوری اونم جون خودتون رو ... ای داد بیداد

باران شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ق.ظ http://YadeBaran.PersianBlog.Com

سلام . شهادت قسمت ما می شد ای کاش !!! اینجا مثل شب های دو کوهه با صفاست . یا علی

خیبرشکن شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:33 ب.ظ http://kheibarshekan.persianblog.com

سلام ... میگم خوبه ما سرمیزنیم تا خودمون از به روز شدن خبر بشیم وگرنه خودت که غرق عرفانی هستی و بیخبر از دنیا .... همین که دوباره دیدیمت خوشحالیم ... ارزوی سال خوب و با برکت و با عزت هم برات داریم .. یا علی

سجاد دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.kowsar.co.sr

باسمه تعالی دوست عزیز از این که با شما آشنا شدم خوشحالم. امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشید. راستی توی اون جملت که لینک ها رو توش گذاشتی جای کوثر خالیه. می تونی بنویسی: (به امید روزی که از شراب کوثر بنوشیم). خیلی پر رو هستم نه؟!!!:)) آقا ان شاء الله لینکتان را قرار می دهم. البته شما هم زحمتش رو بکشید. منتظرتان هستم. یا علی مدد

سید محسن شوریده دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:44 ب.ظ http://m-shorideh.persianblog.com

به نام حضرت دوست
............ سال ۱۳۸۳ هم تمام شد و ما همچنان چشم انتظار ظهور (( منتظر )) باقی موندیم .....

سالی پر از فراز و نشیب را با تمام شیرینیها و تلخیهایش سپری کردیم.

و اکنون لحظه شماری شروعی دیگر را به نظاره نشسته‌ایم.

انشاء الله که سال جدید، سال عشق و صفا - شور و شعور برای همه شما عزیزان باشد .....

انشاء الله که در سال جدید تحولی بزرگ صورت گیرد و سال جدید با خوشیها و ارمغانهای بسیار فرا برسد.

و انشاء الله که با ظهور مهدی (عج) تمامی دلتنگیهامون به پایان برسد. ............
در پناه حضرت دوست

علیرضا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ http://taherpouralireza@yahoo.com

امروز آرش آزاد شد و فردا ایرانمان. بنگرید که چگونه سردمدارانتان به وحشت و عجز افتاده اند. پس باش و ببین تا که چه طوفان کنیم

آلاله شکسته دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ب.ظ http://shamimevesal.persianblog.com

یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر اللیل و النهار / یا محول حول و الاحوال / حول حالنا الی احسن حال ..../ آمد بهـار جـانهـا ، ای شـاخ تـر بـرقصـــای ×××چون یوسف اندر آمد، مصر و شکر برقصای. سلام دوست عزیزم . فرا رسیدن بهار طبیعت را به شما تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید دلتان بهاری و ایام بکام. در این بهاران یادی از آلاله های شکسته بکنید . یا علی مدد

حاج حمید دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.hajhamid.com

یا مقلب القلوب و الابصار ** یا مدبر اللیل و النهار ** یا محول حول و الاحوال ** حول حالنا الی احسن حال ... با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار ...باز فرشته بهاری از راه رسید و بر فراز کوهساران و دشت ها پرواز کرد و عصای جادوئیش را بر کوی و برزن کشید یک بار دیگر ترانه های شادی را بر دل پرندگان الهام کرد و راز شکوفه را بر گوش شاخساران خواند . و سر سبزی و نشاط و باران را برای انسان از بهشت سوغات آورد تا نویدی برای نیکوکاران و مرحمی بر دل های سوخته منتظران باشد... فرا رسیدن نوروز که خود رمز و نشانی از نو کردن دلها و دیده هاست مغتنم می شمارم و برای شما مبارکی و شادی آرزو می کنم ././ التماس دعا

رهرو سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.rahian83.persianblog.com

سلام.سال خوبی زیر سایه ی مولا داشته با شید.
بار اول میام اینجا.وبلاگ جذابی ست.
یا حسین

حمیدرضا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.fadak-110.persianblog.com

حاجی سلام .. این قدر شما خوب و بزرگوارید که نوشته هات هم چشم بصیرت می خواد سره همین صحبت ها بلاگ اسکای رو فیلترش کردن :دی .. سال جدید رو تبریک می گم ؛ انشالله که سالی توام با موفقیت های علمی ؛ مادی ؛ معنوی در پیش رو داشته باشی .. ما رو هم از دعای خیرت بی بهره نگذار .. ملتمس دعا .. یاحق .

مشکوة چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://meshkat14.persianblog.com

سلام علیکم...بنده هم سال خوشی رو برای شما همراه با عنایات خاصه مولا آرزو می کنم.......تذکر تون رو قبول دارم .........انشالله در اولین فرصت اصلاح میشه....یا حسین مظلوم

کمیل پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 ب.ظ http://majnoonevelayat.persianblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج ... سلام ... مطالب مثل همیشه حرف نداره ... خداییش عالیه ... موفق باشی ... باولایت تا شهادت ... یاعلی

مسافر شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ http://montazerezohoor.parsiblog.com

سلام...سال نو رو بتون تبریک میگم...امیدوارم سال خوبی داشته باشید.وب لوگ زیبایی دارین.موفق باشید.در پناه حق...التماس دعا...یاعلی...

تک تیرانداز شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ب.ظ http://armaghedon.persianblog.com

بسم الله الرحمن الرحیم

فان حزب الله هم الغالبون



بدرستیکه حزب الله پیروزوغالب است.



باعرض سلام خدمت همه برادران و خواهران ایمانی



احتراما بدینوسیله به اطلاع مومنین ومومنات می رساند که قصد کرده ایم تا مدتی پرچم مبارزه با کفر را در جبهه فرهنگی ضد صهیونیزم بدست بگیریم واز این به بعد روی موضوع صهیونیزم در وبلاگ" آرماگدون ARMAGHEDON" برروی سرورپرشین بلاگ و تحت عنوان " جبهه فرهنگی ضد صهیونیزم " و به آدرس http://armaghedon.persianblog.com به صورت تخصصی کار کنیم .

لذااز تمام همرزمانی که تمایل دارند با ما دراین مبارزه همراه وهمسنگر شوند دعوت می کنیم تا مطالب ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را "فعلا" با آدرس armaghedon110@yahoo.com با ما درمیان بگذارند .



به امید آزادی قدس عزیز

تک تیرانداز


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد